BIDBUX
BIDBUX
کسب درآمد اینترنتی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:پیامک طنز, پیامک جوک جدید, پیامک خنده دار, اس ام اس خنده دار جدید, توسط ادمین |

تغییرات چهره در ت والت !

>_<

o_-

o_0

O_O

^_^

----------------------------
اون موقع که پراید 7 تومن بود تو ایران تا پنج سال نایلون رو صندلی رو برنمیداشتن حالا که شده بیست

تومن حتما" تو خونه یه اتاق خواب براش درنظر میگیرن که خدای نکرده دچار اضطراب شخصیتی نشه !
------------------------------

فکر کردی پراید داری خیلی پول داری

برو بیچاره ما خونموم ۳۰ کیلو پسته داریم :)

برو از خدا بترس:|

------------------------------
دیشب تو اخبار میگفت : گوشی نخرین أرزون میشه...

یه كیلو پسته قایم كردم میخوام باهاش ایفون 5 بخرم !!

------------------------------
از بس من رفتم داروخونه و بجای بقیه پولم چسب زخم بهم دادن الان میتونم یه ارتش زخمی رو پانسمان کنم !

-----------------------------

ما از اونایی هستیم که دیر میخوابن و دیر بیدار میشن ولی همیشه هدفشون اینه که زود بخوابن و زود بیدار بشن !
------------------------------

یکی از دغدغه های بچگیم این بود که میرفتم دستشویی

نمیدونستم کدوم طرفی باید بشینم…!

------------------------------
این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه ،

جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ ، تازه سوالم میپرسه :|

------------------------------
از پدران و مادران عزیز خواهشمندیم به ما نگید تنبل !

ما در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم !

------------------------------
من امروز یه دغدغه جدید پیدا کردم !!

هر کاری می کنم نمی تونم از عیدیم که به حساب بابام ریختن چشم پوشی بکنم !!

--------------------------------
یکی نیست به این گیاه خوارا بگه شما که انقدر حیوونارو دوست دارید و گوشتشون رو نمیخورید ، چرا پس غذاشونو میخورید ؟ خوب گناه دارن طفلیا !

--------------------------------
هییییی !
یادش بخیر دبستان ( تا کلاس سوم ) ک بودیم اگه نوزده میگرفتیم برای این ک گریه نکنیم بمون میگفتن نوزده برادر بیسته ولی نمیدونم چرا تو دبیرستان ۹٫۷۵ برادر ۱۰ نیست
مثل اینکه تحریما روی برادریشون تاثیر گذاشته

--------------------------------

پسته رسید به زعفرون ، خدا برس به دادمون :|

--------------------------------
لوتــــــی تــــــریـــن sms ســــال 2013:
خـــیــــلـــی دلــــــــــاری ســـالـــــار!
ریــــالــتــیــم بـــه مـــــولـــا

--------------------------------
نمیدونم چه مواد شیمیایی داره قــطرات بارون !
همبن که به زمین میرسن اکثر تاکسی ها به تبدیل تاکسی دربستی میشن

--------------------------------

بابا این گوگل به زور میخواد از من شماره بگیره هی میگه واسه کار امنیتیه :/

نمیدم آقا مگه زورههههه من خودم نامزد دارم

عجبا:)


---------------------------------
بچه که بودیم سر کلاس قرآن میخواستم قرآن بخونم یه ژستی میگرفتم که نگو !
بسم الله الرحمن الرحیم رو فقط مثل عبدالباسط میخوندم ، بقیه شو میرفتم تو پایه عباس قادری و جواد یساری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: